søndag den 19. februar 2012

Snottet nat :-(

Endnu en forkølet nat, hvor jeg ikke får sovet helt nok til at blive rask :-( Baby er endda også forkølet - det beviste han i dén grad, da jeg i morges lagde ham på mit bryst og al hans snot løb ud af næsen og ned på min trøje! Mere vasketøj, nåh, men så kom han da af med det, det lille pu(d)s...

Han vokser heldigvis fint og vejer nu over 7,5 kg. Det kan mærkes i mine arme! Jeg har så småt fået tennisalbue i begge arme, avav, og hvordan kan jeg komme til at aflaste dem??? Faderen er ikke til den store hjælp i disse dage, da han har valgt at få laseropereret sine øjne i torsdags, så han render halvblind rundt og er nervøs for at få babys fingre i øjnene og kan ikke se om der er det ene eller andet i bleen!

Et hurra for Den Blå Avis: i denne uge har jeg både fået solgt noget porcelæn og nogle lamper, så det går nogenlunde lige op med, at jeg har købt en sansegynge til baby. Den skal vi hente på fredag efter en tur til IKEA, hvor vi skal købe hynder til babys høje stol og kasser til hans (voksende mængde af) legetøj.

2 kommentarer:

  1. Aflastning af arme?? Slynge, vikle, sele...

    SvarSlet
  2. Har prøvet, men Peter gider det ikke - og jeg får ondt i ryggen :-(

    SvarSlet